facebook like&send

Saturday, February 23, 2013

Cara buat simkad jadi FREE topup



Dalam post saya kali ini, saya nak kongsi dengan pembaca satu peluang yang banyak orang masih tak tahu. Ni salah satu cara saya nak berkongsi sesuatu yang saya fikirkan bermanfaat untuk semua. Untuk pengetahuan, saya pon dah join sebab saya fikirkan ia juga bagus dikongsi dengan orang lain. Dalam hal ini, apa yang saya nampak, secara halusnya, TUNETALK sebenarnya berusaha untuk memperbanyakkan pengguna TUNETALK di Malaysia. Dalam situasi ini, saya berpendapat kita harus merebut peluang dengan wujudnya usahasama antara TUNETALK dan TONE EXCEL.

 
Mungkin bunyi nya pelik bila saya katakan, membuatkan simkad jadi FREE topup. Dalam jangka masa panjang, saya dapat lihat produk ini memberi pendapatan bulanan yang membantu kita dalam perbelanjaan harian termasuk topup kredit telefon. 

Meh saya cerita pengalaman saya masa mula² join. Masa tu dengan orang rujukan baru seorang pon saya dah dapat RM1.80. Tambahan pula, sekali kita dapat orang rujukan dapat pulak RM20. Boleh laa cover sikit topup saya RM30 sebulan. Disebabkan ini juga, banyak menarik minat pengguna TONE EXCEL mencari orang rujukan baru setiap bulan. Ce korang search dalam google. Mesti berjela² list down orang yang mencari orang rujukan. Termasukla saya...(pengakuan ikhlas ni. huhu). Jangan risau, anda mungkin orang pertama dalam komuniti adek beradik, saudara mara, rakan² sepejabat atau rakan² sepengajian yang mula memperkenalkan TONE EXCEL. Jika bukan anda orang pertama, pernahkah anda terfikir di kedai² mamak tempat anda melepak dengan kawan², kedai² topup tempat yang pernah anda topup tu semuanya pernah dengar pasal TONE EXCEL ni? Mungkin lepas ni turn anda pula demam tone excel.

Kalau masih tak faham tak ape... boleh tengok klip video kat bawah ni. Cuma ini klip lama. ade perubahan sikit. Macam sekarang ni starter pack dia RM90 sekali dengan pos. Topup pula hanya RM20 je sebulan dan kredit RM30 dah dimasukkan siap² dalam starter pack.




Macam mana nak mula?
1.    Beli starter pack simkad TONE EXCEL.
2. Tukar nombor TUNETALK TONE EXCEL kepada nombor yang anda pakai sediada. (Ini hanya cadangan saya kerana mungkin antara kita tak mampu nak mainten 2 nombor dalam satu bulan)
3.   Perkenalkan kepada seberapa ramai kawan.
Berminat? sila rujuk SIMKAD TONE EXCEL


Di sana anda boleh:
  • Membuat rujukan untuk lebih memahami pelan pemasaran TERKINI
  • Mengetahui latar belakang syarikat
  • Mendaftar Percuma

Kalau ada kemusykilan,,, boleh tinggalkan komen di bawah. Insya Allah, lambat atau cepat saya akan cuba jawab. Kalau nak jumpa area Alor Setar, Kangar dan Ipoh, boleh roger nom ni 0134474660 (call/sms/whatsapp).

Terima kasih.

No comments:

facebook comment