facebook like&send

Friday, February 22, 2013

Kisah 2 budak U


Pelajar A : Kita dah sem akhir ni… ko dah start cari kerja ke?

Pelajar B : Dah. Kenapa?

Pelajar A: Aku risau laa… sampai sekarang masih tak ada respon dari mana² majikan. Merata-rata dah aku jaja resume aku ni. Tapi…. aku tengok ko pon macam aku. Tapi rilek je.

Pelajar B : Ko ingat tak dulu kita ade baca iklan TONE EXCEL. Aku kan ada join masa tu. Ko je liat nak join. Sekarang ni, Alhamdulillah. Dapat dah hasilnya. Sekurang-kurangnya, time aku menganggur nanti, ada laa duit yang boleh support aku.

Pelajar A : Bape dah income Tone Excel bulan² sekarang ni?

Pelajar B : Adala dekat RM2k.

Pelajar A : OMG!!! Itu bukan membantu, tu dah macam gaji bulan² tu. Nyesalnya aku tak join dari dulu lagi. Ko tolong aku buat Tone Excel ni nanti.

Pelajar B : Tak jadi masalah, kalau ko yang baru nak masuk ni pon boleh potong income aku bulan² kalau ko ligat usaha. Silap² gred² nanti ko pon dah dapat income macam aku.

Kalau anda pernah terfikir betapa susahnya untuk mencari pekerjaan setelah tamat pengajian, bertindaklah sekarang. Anda mungkin rugi kerana ada antara kita telah mendapat manfaat daripada simkad TONE EXCEL TUNE TALK. Walaupun ia berbentuk MLM, tapi ramai yang yakin sebab kekuatan produk yang ditawarkan. Sila rujuk website di bawah. Cuba fahamkan, anda pasti yakin.

Mula bertindak dari sekarang!!!

No comments:

facebook comment