facebook like&send

Thursday, February 7, 2013

Respon Pengguna Aura Maya Set Baru


INFO BUAT PENGGUNA AURA MAYA SKIN CARE
COPY DARI ZAMAYA NETWORK

Salam pada semua penyokong tegar Aura Maya dan Selamat Menyambut Hari Mauludul Rasul. Kami menyucapkan ribuan terima kasih diatas sambutan produk baru AURA MAYA VERSI KOREA kami. Sebagai biasa produk baru akan terdapat berbagai reaksi daripada penguna, apatah lagi para penguna telah biasa dengan Aura Maya yang versi lama. Aura Maya versi Korea adalah hasil daripada usaha2 kami kearah produk yang jauh lebih baik dan bermutu. Jestru itu kami mengharapkan maklumbalas daripada para pengguna untuk menghasilkan produk yang dapat memenuhi citarasa semua. 
Aura Maya Korean set adalah rumusan yang difomulasikan oleh Zamaya Network dan dibuat oleh sebuah syarikat kosmetik terkemuka di Korea. Segala maklumbalas daripada para pengguna akan dijadikan panduan bagi kami untuk memperbaiki mutu produk kami. Sebagai trend setter, tak hairanlah akan ada pesaing kami akan mengatakan yang produk mereka juga ORGANIK.

Diantara rungutan yang kami terima ialah;
1. Tindakbalas yang lambat berbanding AM lama – Tindakan yang cepat tidak bermakna produk itu baik untuk kulit wajah. AM baru bertindak secara pelahan dan keselamatan kulit terjamin. Ianya dirumus daripada ekstrak bahan-bahan organik melalui teknologi NANO. Ya meresap terus kedalam kulit untuk rawatan yang lebih menyeluruh tanpa kesan melekit dikulit. Tindakannya agak perlahan tetapi dalam jangka masa 3 minggu pengguna akan merasai hasilnya. Ia tidak memutihkan kulit secara berlebihan dan akan mengekakalkan warna kulit yang asli, gebu dan tersangat lembut. Ia tidak menghakis kulit wajah malah merangsang pertumbuhan sel-sel baru untuk awet muda.

2. Ada yang mengadu kulit kusam selepas beberapa hari – Ini akan berlaku buat sementara waktu sahaja. Produk ini adalah produk organik, AM lama dari herba dan akan ada sedikit bahan kimia yang terhasil daripada reaksi oleh bahan-bahan yang digunakan, bukan bahan kimia yang sengaja dicampur. Ini akan ada tindakbalas apabila pengguna mula mengunakan AM baru 100% organik. Jadi kami menasihatkan supaya teruskan pengunaan AM baru tanpa ragu-ragu. Anda akan dapat melihat hasilnya, bersabarlah.

3. Timbul jerawat halus {jerawat pasir} – Ini adalah kesan biasa {healing Crisis], teruskan rawatan.

4. Jerawat batu – Sapukan serum pada jerawat. Ada dua kesan: 
a] Jerawat akan kecut dan kering, teruskan pengunaan serum.
B} jika jerawat berterusan, hentikan pengunaan serum, teruskan menguna Intense Cream sehingga jerawat reda. Bolehlah mengunakan serum selepas itu.
Produk kami terjamin Selamat untuk digunakan dan telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan dikeluarkan oleh kilang GMP.
Aura Maya Intense Cream – NOT130102215K
Aura Antiaging Whitening Cream – NOT130102216K
Aura Maya Radiant Facial Soap – NOT1301012214K


Kami ingin mengingatkan kepada semua pengguna AURA MAYA bahawa kami TIDAK LAGI MENGELUARKAN AURA MAYA VERSI LAMA. Sekiranya terdapat ada lagi mereka2 yang menjual Aura Maya Versi lama kami tidak akan bertanggungjawab jika berlaku apa2 tindakbalas yang memudaratkan apabila digunakan.pada pembeli dan penguna.

Kepada yang berminat untuk menjadi agen dan stokis, kami menyucapakan terima kasih. Buat masa ini diharap bersabar dan terus berurusan dengan agen-agen berdekatan. Atau hubungi ANIS : 0194245271 (call/whatsapp/sms) facebook group awanibeauty group

Sekian terima kasih.



No comments:

facebook comment